Veelgestelde vragen

Hieronder lees je de veelgestelde vragen over een abonnement op onze magazines. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ga naar de pagina van de Loonwerker, Melkveebedrijf, Varkensbedrijf, Terra, Lait et Elevage of Entreprise Agricole om meer informatie te vinden over het desbetreffende magazine.

veelgestelde vragen abonnementen

Wanneer ontvang ik mijn eerste magazine?

We stellen de verzendlijst voor een magazine ruim van tevoren op en gebruiken daarbij een aanmeldingsdatum, de aanmeldingsdata kunt u vinden bij het productpagina onder het kopje ‘Bijkomende informatie’ Als je je vóór deze datum aanmeldt voor een abonnement of een proefnummer, ontvang je de editie die op dat moment wordt uitgegeven.

Wanneer vindt de betaling plaats?

Bij het nemen van een abonnement kun je kiezen tussen betaling op factuur of directe betaling online. Bij een bestelling op factuur, ontvang je ongeveer vijftien minuten na het plaatsen van de bestelling via de mail een factuur voor het abonnement.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Wil je de magazines op een ander adres ontvangen? Mail de adreswijziging (drie weken voorafgaand aan de uitkomst van de volgende magazine) naar abonnementen@prosu.be. Wij zorgen er dan voor dat je de magazines op het nieuwe adres ontvangt. Vermeld hierbij zowel het oude als het nieuwe adres.

Hoe kan ik mijn abonnement hernieuwen?

Dit kan door de ontvangen factuur voor het volgende jaar voor de afloopdatum te betalen. Deze factuur ontvangt u via email of post.

Kan ik een factuur van mijn abonnement ontvangen?

Je hebt de mogelijkheid om een (kopie)factuur aan te vragen. Stuur ons een bericht, en we sturen je per e-mail een nieuwe factuur. Als de factuurgegevens aangepast moeten worden omdat ze niet meer kloppen, laat het ons dan ook zo snel mogelijk weten.

Ik ontvang magazines, maar ik ben geen abonnee. Hoe kan dit?

Wij sturen af en toe een gratis proefexemplaar naar bedrijven die mogelijk interesse hebben in onze magazines. Hier zijn geen kosten aan verbonden, maar je ontvangt sporadisch een exemplaar. Wil je geen enkele editie missen? Overweeg dan om een jaarabonnement af te sluiten. Als je de volgende keer geen exemplaar meer wilt ontvangen, laat het ons weten.

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Een abonnement loopt automatisch af als een abonnement niet hernieuwd wordt.

Contact klantenservice

Staat jouw vraag of antwoord hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Abonnementen@prosu.be
+32(0)14 39 74 88
Schuiven naar boven